登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Depressing

这么穷 那么累

 
 
 

日志

 
 

平凡情圣  

2008-10-19 11:27:36|  分类: 完美风暴 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

一直想写一个故事

一个关于某个平凡男生对一个美丽女仔爱慕并追求噶故事....

一个后尾美丽女仔比一个富家子弟沟佐又散佐噶故事....

一个.....个位平凡男生噶最好朋友喺个富家弟子噶仇人噶故事.....

 

 估估喺边个..........

 

『本故事纯属虚构』

5:20.

荒矶高等学校女生宿舍楼下.....

有一班人围成一圈.....

圈内有一个人(因为版权问题...暂时封为"平凡男孩").....

隔离放住一个由玫瑰花围成噶大红心....

佢向后面一个神情呆滞噶人望一眼....

然后庄严甘喺书包里面拿出头先问门卫借噶劣质大喇叭.....

众目睽睽之下向某个窗口唱起王力宏噶<forever love>

几乎所有女生宿舍噶阳台都围满人...

后面神情呆滞个条友拿出手机...接上耳机之后将左耳塞住...继续神情呆滞....

music time..

"爱你,
不是因为你的美和影
我越来越爱你,
每个眼神触动我的心
因为你让我看见forever
才了解自己,
未来这些日子
要好好珍惜"

围观噶人越离越多...有为佢鼓掌噶...有闹佢痴线噶....

由于佢本人唱歌唔好听..加上劣质大喇叭噶放大......

唉....突然

后面条友(因为跟住落离佢会讲好多废话...我地暂时封佢为"废话之魂")开始喺书包里面稳野...

好似好急...不断甘翻..10几秒之后停低...

废话之魂行埋平凡男孩隔离.....一手将喇叭整停...

最深情个句"forever love ...forever love "突然变细声..

男孩好无奈甘望住佢...开始有观众离场..

"走未啊?"废话开始..

"急咩啊..阵间先啦..."男孩继续打开喇叭"我只想用我这一辈子去爱你"

"我肚饿啊..."废话continue..观众走得七七八八...楼上都无咩女生继续睇

"唱埋先啦...D花我透支成个月饭钱买架..."男孩好坚持"从今以后...你会是所有.."

"太过分啦..."废话之魂再次整停喇叭...同时喺包里面拿出一把遮...高速打开...

"你做咩担........"个"遮"字都未讲出口...一桶唔知喺洗脚水定洗衫水噶液体从天而降...

"有无将你噶真爱之火扑灭呢?"不愧为废话之魂...

男孩目无表情甘睇住D水从遮边滴落..."可以帮我一起执D花无?"一路将D话收入书包..一路同废话之魂讲...

"5蚊..同你执晒佢.."虽然喺讲5蚊..但喺废话已经开始同佢收拾被伤害同侮辱噶玫瑰花...

"2蚊算啦...."男孩勉强甘开心翻..

5:30

"食饭啦...."终于搞掂晒D花噶废话之魂.."今日我地食..."佢拿出一粒色仔...向上抛...然后接住...

结果:3.....

"又寿司啊?我无胃口都唔使甘对我噶姐...."

"你闻闻..."废话之魂将把遮递埋男孩面前...

一种类似洗衣粉又似沐浴露加上某D物质噶气味.....搞到男孩高速后跳两步....啉到可能喺自己噶女神淋落离....佢又变翻恐怖噶目无表情

"走啦......"废话之魂开始行..."D水唔喺佢淋噶..."

"我信你...!"男孩摸摸成日无食野噶肚.....即刻跟上...

然后两人一路行一路讲D无聊野...类似研究头先噶液体喺洗脚水定洗衫水....又类似阵间食D咩野寿司好....男孩中意三文鱼噶...废话中意八爪鱼噶....然后讲讲下废话对于自己把遮被淋好唔爽...气愤甘讲句:"依傢D女生真喺太过分...."

"无错...依傢D女生真喺太过分啦.."一把灵异噶女仔声出现喺后面....

废话之魂当场变晒面色...扮晒失忆甘问男孩:"呢度喺边度啊?我头先讲咩?"

两人比身后一个带愤怒光环噶女仔捉住....

"今日边两个扑街话5点3饭堂等噶...."

"冷静....冷静...."废话之魂开始用废话完场...."今日喺3楼....寿司...15蚊内我搞掂..."

"哗...你甘有钱仲屈我请你食野...."男孩极之唔爽....

"咪扮野....我请佢噶...你请我噶...."

 

  评论这张
 
阅读(73)| 评论(2)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018