登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Depressing

这么穷 那么累

 
 
 

日志

 
 

可爱的老师们。  

2009-08-22 22:17:39|  分类: 完美风暴 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

觉得长请直接跳往《火旦先生与火旦太太》

其实我想讲呢。要严谨甘去讲每一句话,系非常之辛苦噶。所以有一句话我系一直都唔会讲噶。一开始系我唔中意,后尾系我唔知中意D咩。然后呢句话呢就系:

我 热爱 学校。

学校呢个词,可以引申太多噶含义。广义上噶学校呢,就系仅仅指学校甘简单(例:我要考去XX高等学校。),狭义上呢,就系指上级噶指示,同埋老师层噶实行(例:学校好衰啊,装部空调唔使佢出钱都唔制。)而实际上噶学校呢,死咯。你热爱学校呢,就可以热爱呢度噶校园,老师,教学,设备,同学,男生,女生,甚至仅仅系个份记忆。所以我呢D甘仆街噶人呢,系唔可以甘讲野噶。

我想讲呢,就系我地一部分可爱噶老师们,大山 ,以及火旦先生and火旦太太

1  big shan

那,依家我地要展示噶呢就係我地噶级长最华丽最精彩噶一面,显然特别噶人见唔到噶。只有我呢D甘普通噶外宿生先可以见到。(防止有人“外宿生好巴闭咩”噶措施,睇唔明就算)

话说某日烈日当空,我前往某饭店买饭,等待取餐噶时候呢,我听到某高速摩托车呼啸而过噶声音。

然后“老板,我那个饭好了吗?”呢把熟悉而陌生噶声音令我反射甘望望过去,哗。。。。

大山用一只脚支撑部车,然后除低头盔,头发因为汗而贴着面

大山拿盒饭之后,同我打个招呼,跟住带翻好头盔,继续呼啸而出。

一个字,型。

原来,级长系可以甘型噶。原来,我地噶级长係型过飞车党噶。

 

2火旦先生与火旦太太

我知我甘讲呢就比较少人知道我讲紧边个。其实我想讲噶就系10班噶班任许言DAN先生同10班噶MISS XU

我想讲呢,佢地两位系我见到老师情侣里面最浪漫最唯美,更重要噶系,最幸福噶。

好多时放学出校门口或者系学校出面,都会见到佢地两个。好神奇噶係,我呢世人第一次有种望住人地就会心一笑噶感觉。注意係会心一笑,为佢地噶幸福而开心。下面讲述最详尽噶一次。

又一个月光风低噶夜晚,放学铃一响,刚好完成作业噶我疲倦甘热烈地向停车场奔去,拿车后悠闲地推向校门。

係另一边噶教师停车场传来两把笑声。

佢地两个推住车,岩出停车场,火旦先生坐上车,然后指住后座,“走,我们兜风去。”

然后MISS笑笑,准备坐上去。顽皮的火旦先生未等佢坐落去就开车,扮到好愤怒噶MISS紧随其后,边追边打。

而结局,当然係未打够几下就揽到实一实,幸福地兜风去了。

我转身望住漆黑噶停车场,“点解我后面无女仔跟住呢?”

『以下为删减片段(纯属虚构):突然阴风一阵,某面色惨白噶女?追住我话要一齐去兜风…………』

一部单车,蕴含住佢地好多好多噶幸福,有一齐踩车噶温馨,有火旦先生独自踩车对MISS噶挂念,有MISS孤身踩车对火旦先生噶惦记,可以係追追打打,可以係拿住饭翻屋企食。所有噶都令人可以会心一笑。

仲有一次,MISS代4班课,佢同其他老师倾计,应该讲到新居布置噶野。唔好闹我,我值日,甘岩经过,好清晰甘听到MISS话“家私那些基本上都准备好了。”然后见到佢幸福好无法用语言描述甘傻笑。

 我想讲我呆了。我发誓,以后要嫁比我噶某位,我一定要令佢幸福到当其他人问佢我地噶野个阵,佢幸福到净识得傻笑。

不过对于佢地,我有个遗憾,唔可以参加佢地噶婚礼。虽然,呢个係必然噶遗憾。『“大熊(我班主任)吗?我想请你班的那个外宿生参加我的婚礼……)但系,起码我用一种特别噶方式,见证过佢地噶幸福。

佢地每日努力甘教育同一班学生,为佢地噶学习,各种乜叉乜叉而操心,同时又有只属于佢地自己噶幸福。

如果我噶外宿生活係一部恶评如潮噶电影,佢地噶野,将会係电影里面最大,最精彩噶亮点。

如果我噶外宿生活係一部最佳影片,甘佢地噶野,将会係甘多个搞笑,特别,恐怖,温馨,复杂噶小故事里面,最令人开心,最感染人噶一个故事。

最后,我想讲呢,我异常衷心甘祝Mr and Mrs火旦幸福,然后我又想讲呢,佢地,肯定,会好幸福噶。

 

真係好怕会忘记李中老师里面,甘美丽而可爱噶两个故事,依家终于记低啦,正

  评论这张
 
阅读(85)| 评论(17)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018