登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Depressing

这么穷 那么累

 
 
 

日志

 
 

Dreamer  

2010-03-27 18:55:44|  分类: 完美风暴 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

有人喜欢发梦,有人喜欢发白日梦。他们被叫做Dreamer。本来是贬义。后来有某些Dreamer将梦实现。又开始拥有褒义。或者,我地可以文雅D甘叫“追梦者”

唔係吓你。我十分喜欢做梦。有D人卑劣到一定程度,佢会盲目,哪怕睇上去好正常。一部分会选择做D坏事,一部分会选择做D好事,仲有一部分会选择发梦。

我还年轻的时候,会看言情小说,这不幼稚,反而有种冲劲,我欣赏。不过睇过噶大部分都唔记得。最深印象噶有两个,一个系故事太扯,某美男追求某美女,美女旁边的普通女孩十分喜欢那美男,跟住乜叉乜叉,最后讲讲下。结局系个美男本来就喜欢那个普通女孩,他接近美女,就系要有机会接触那普通的女孩。我记得睇到结局个阵,上紧语文课(初3),我情难自禁,大骂一句“仆街,痴线噶!!!”跟住全班望住我……

第二个系关于追梦的。某男对某女有好感,偶尔经常梦见她,在不断的接触与梦见之间,他爱上了她,并告诉她经常梦见她的事实,以及梦的内容,有搞笑噶,浪漫噶,夸张噶。跟住就出问题了,女人知道从来无人好似男人对自己甘好,甘痛爱自己,所以偶尔会想方设法复制并重温他发过噶梦。但佢发现甘样好累,好似佢已经唔系本来噶自己,而男人爱噶只系梦里噶自己。而男人其实已经将爱转移到现实的那位她,同佢讲自己噶梦,只系因为想佢知道自己噶潜意识曾经多次不自觉幻想与她在一起,但佢唔知点同女人讲。最遗憾噶系未睇晒就比人收本死人书,不过都好,费事个结局同我想象差太远,我又会开骂。

我是不会写日记的。即日常事务不会记录,除非真系经历太正的事情,我会记在某个特别的地方。但发噶梦我其实好想记低,虽然好多梦根本模糊到一塌糊涂。但我是情节流的,有D搞笑美丽噶情节我会记住。

梦可以分为几个版本:

1普通版,你唔知自己发紧梦,梦里唔可以控制自己噶行为,思维。数量最多

2特别版,你知道发紧梦,但唔可以控制自己噶行为,思维。偶尔出现

3放肆版,你知道发紧梦,又可以控制自己噶行为,思维。比较难得(唔难理解点解叫放肆版啊嘛~)

4豪华版,你唔知道自己发紧梦,以为係真噶,但可以控制自己噶行为,思维。最难撞到噶梦

我最喜欢1同4.真噶,3比较可怜,虽然可以为所欲为,不过都系梦,安慰自己都要消停一下。

幸运噶时候,会梦见D好趣致的事情。有个人,佢系第一个话梦见我噶人,有时我会梦见佢,而且通常都好搞笑,好欢快(即开心)。不过好多情节太模糊,我记得最清楚噶有两个『“靓女,37啊唔该。”』『“我知道你中意食噶。”』

好了,有D秘密仲係自己独占好D。嘘,我知道无人想知。

就好似某个故事里面。有个好型噶人问个个好抵死噶男主角,“你到底系咩人?”

回答系“哈哈,你根本唔想知道,就无必要循例甘问我。更重要噶系,你都唔当我系人,你问离托啊?”

啊,BB,我唔系话你啊(我都知道你唔会得闲离睇,嘘)

来做追梦者。死而后已

 

  评论这张
 
阅读(82)| 评论(3)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018