登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Depressing

这么穷 那么累

 
 
 

日志

 
 

又喺果两个人  

2011-04-30 02:36:55|  分类: 她&他 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

“你喺咪同个个女仔都甘讲架?”

附送“分手讲座”+华农美食节不完全图集

      Chapter 2

随着时间推移,她开始知道他的事情,不仅仅是一个某天突然邀请自己跟着他走的人。

除佐他的正职,佢仲有一个比较古怪噶“副业”,叫“社区义工”

他说,唔喺正常理解上噶个D喺社区服务中心做定期定量噶服务,改善社会服务,促进社会进步噶人。呢四个字对他呢类人只喺一个借代词。

她问,甘你呢类又喺点噶?

他答,慢慢你会知道,we will talk,not just speak.(我们会交谈,不只是说话。)

她又问,甘你,可以做D咩?

他又答,我可以将世上最坑爹的人变成活雷锋,你信唔信?

她笑,有无甘犀利啊?

再后来,她知道他的工作涉及帮人解决或解答问题,问题涉及价值观、人生观、感情问题,她想象唔到他可以帮人解答甘多问题。

他跟她说很多人的故事,很多是女孩子。

“甘你会会好似D阅历好深噶人甘知道人地啉咩架?”

“梗喺唔会啦,神咩。”

“甘你见过我呢种女仔未啊?”

“咩你呢种女仔姐,你同佢哋唔同架。”

“都係女仔有咩唔同姐?”

“通常我唔会强调一句话两次,不过真噶呢……你同佢哋唔同。”

“咪住!!你喺咪同个个女仔都甘讲架?”得戚噶表情

“混账!梗喺唔喺啦。”

“喺咪曾经发生过你以为某个女仔同其他人唔同,然后佢仲喺同其他人一样呢……”

“你讲咩啊(听唔明)……呐,我举个最简单噶例子比你啦。”

“嗯,讲啦。”

“大部分女人减肥呢,喺因为觉得自己重了,但你会发现,有D人噶减肥,仅仅喺想自己喺床上令某个男人觉得好睇D,闹分手噶时候增加挽回率。呢D人减肥噶成功率,通常要高过前一种好多。”

“……你讲得好衰啊……”停顿“其实关我咩事?甘就同佢哋唔同?”

“就喺因为唔关你事,所以你同佢哋唔同啊嘛,你唔单止唔会因为想某个男人喺床上觉得你好睇而减肥,而且你根本就唔需要减肥~~你睇你几瘦……”举起手比划一下

“痴线噶,”打手,“哈哈,得啦得啦,比你赞到上天~”

“真喺唔一样架,你迟早都会明白噶。”

“知啦,我又无话唔信你。”

 

p.s.

继续喺呢两个若有所指噶人,对一个个终极问题作出所谓噶终极解答。

呢次噶问题喺,减肥成功率,具体唔详解了,太恶心。自己睇下就算啦。

尽量每次噶《她&他》控制在1000字内,很喜感~~纯对白

原型依旧喺优化版社工以及那个可以成为很重要的人 的女孩。

基于社工哥哥噶优化,以后噶《她&他》会有更多过分同残忍噶对白

请在家长指导下选择性观看。

 

礼品发送

分手讲座

『热恋期间,我们甘愿贬低自己,委屈求全

只为了成就爱情中最美好的时刻,

但一旦激情过后,就会慢慢看清彼此的真面目

任性,大男人,24小时要为她候命,

监视对方所有私隐

开始交往之前有谁会告诉我们这么多的不同啊。

明明已经开始厌恶对方,

却因为道德,义务,习惯,

逼得我们不得不去做出妥协

我们只是寻找真爱的小可怜虫,

为什么要在分手的时候彼此伤害呢?』

出处:唔话你知,唔喺我噶。

点评:其实甘噶分手已经算乐观状态了

多少可怜虫过得更加过分啊,根本没有道德义务可言。

大男人,对比某D真面目,简直就喺完美适用男。

残忍了,当我无讲过。

 

华农美食节

都系唔放食物了,因为唔算太正,又怕人地嬲

现场照算了。

生蚝

又喺果两个人 - Chuuei - Its wrong.

 美食展导向图~~~~

又喺果两个人 - Chuuei - Its wrong.

 入口处

又喺果两个人 - Chuuei - Its wrong.

 关于食野,“顺德”呢两个字真喺非一般有广告效力。

又喺果两个人 - Chuuei - Its wrong.
 
手制唔知紫薯乜叉,好多紫薯制品,紫薯奶都有
又喺果两个人 - Chuuei - Its wrong.
各式宣传方法
 搞怪型
又喺果两个人 - Chuuei - Its wrong.
 
送优惠卷型。
又喺果两个人 - Chuuei - Its wrong.
 
作大型……………… 
又喺果两个人 - Chuuei - Its wrong.
 
美图秀秀型………… 
又喺果两个人 - Chuuei - Its wrong.
 

 

知知去华农有大型活动肯定见到咩?

就喺外来人员肯定会抢购各式华农酸奶,然后变成甘…………

又喺果两个人 - Chuuei - Its wrong.

 

 

 

 

 

最最最最最最最后。

某D人噶生活态度同人生态度,令我一定要讲

我睇唔起你。

如果你觉得我话你,

证明你开始睇唔起自己了

回头是岸,下定决心,或者继续比我睇唔起

我知你唔在乎(起码会讲“不在乎”)

go ahead

  评论这张
 
阅读(105)| 评论(1)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018