登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Depressing

这么穷 那么累

 
 
 

日志

 
 

现实主义的折磨 混合味西多士  

2011-08-23 10:23:30|  分类: LOVE紧箍咒 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
之后全部都用食物做题目算了。
可以的话

2
天亮了。
她睁开眼睛,这房间还是陌生得好像要再问一次“这是哪?”
“唔知佢醒未呢……”
她打开门,向另外两间房望,都没有关门。
离开这里以后,回家,还是……
“咁早起身做咩?”后面传来声音
“哎呀晨早流流你咪吓人啦!”她转身,他在喝一杯牛奶
“你饮唔饮到牛奶噶?”指着杯子里的牛奶
“咩叫饮唔到牛奶?”
“咁有D人空肚饮牛奶会唔舒服架嘛……”
“我唔会啊,有D人空肚食早餐会唔舒服添。”烂笑话
“……”被整的表情。“咁你想要冻牛奶定我同你叮热佢,或者我可以冲奶茶或者咖啡比你。”
“er...”朝早饮杯野都咁多选择,不知所措
“你去洗个面慢慢啉啦。”

“都喺热牛奶啦。不过可唔可以咪叮得太热。”
“哦。咁你想食咩啊?”斟一杯牛奶,放入微波炉。
“仲有野食?!”
“即系你中意饮早餐,唔系食早餐噶……焗几块方包比你啦一喺,如果你觉得干就煮面。”
“唔干,有牛奶饮啊嘛。”
“哦,咁就焗方包啦窝。要搽D咩上去啊?奶油,炼奶,定花生酱?”
“下?er.....边样好味D?”她觉得有点复杂。
“等阵。”拿出那杯牛奶。“你等10秒,只杯就降温到唔热,牛奶应该岩饮。”
“哦..唔该。”
“我唔知你中意咩味架。奶油就香D,炼奶就甜,花生酱就咸。”
“咁。。你决定啦。”
“不如整混合味啦,你觉得边种好味,我再整个只味噶第二块过你。”开始在一块面包上涂3种东西。
“都好窝!呢D算唔算西多士?”
“原理差唔多,西多士大旧D。而且喺炸完之后再涂野。”

“哗,好味啊!下一块继续混合味啦!点解你食个早餐都咁讲究噶?”
“……呢D唔叫讲究,喺咪你平时噶早餐太唔讲究啊……”
“你鄙视我。”
“无D咁噶事。”递过第二块。
“等阵你一开工我就顺便走架啦,唔会再麻烦你。”
“咁你即系唔使走啦喔。”
“你未稳到野做?”
“今日星期日啊...”
“我一样会走!”
“我又无赶你……你急咩姐。”
“我唔系急。”
“咁啦,一喺你打电话翻去同屋企讲声,然后食饭之后我陪你出去送你搭车啦好无?”
她拿出手机,按一下解锁,还没开机。“我唔知..”
“咩话?!”
“我唔知。”

纯属扯淡。
本话无剧情照应
打打下
有D想抽屋企部面包炉翻学添.....
不过要等买雪柜先
可以放炼奶,奶油,益力多,冷饮。
sweet.9月内
小冰箱必定入手!
惨叫吧。
  评论这张
 
阅读(50)| 评论(1)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018