登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Depressing

这么穷 那么累

 
 
 

日志

 
 

有刺2  

2013-03-27 20:23:15|  分类: 啉下好啦 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
讨厌的人
都在讨厌的天气出现

有d吃力添
好想直接跳到最后佢地决裂……

有d寡,配个图啦。
有刺2 - Chuuei - Depressing
 
有d想念圣诞节噶感觉添。
圣诞节係一年里面忘记不好的事的一天
在这一天,我们不为这个世界的事担忧和伤感

继续对比演示法2:

本对比纯属虚构
任何人无资格代入

letter1:
『我见到好多人
用大概可以分成几类噶语气
去讲紧佢地向唔知边度进发
用大概可以分成几类噶表情记录
不断比过去的自己不一样的模样

係咪你迟早都会变成咁?
定係你觉得
根本唔使变
你就係要咁

你唔使好似佢地咁噶
啊边个,独行中的进步
仲有啊边个,同人地互相鼓励中的进步
同埋啊边个,好多人陪伴中的进步

我觉得……
每一种都唔岩你...

就好似
佢地同自己影相噶表情
都唔岩你影

唔係因为你丑!

个d表情
就係个种
同大家讲我很快乐
然后突然有一日话无人理解你
的表情


始终……
都係你自己噶表情好睇。
係咪好疑惑你自己噶表情係咩呢....

你好鬼得意啊
每次我同你讲你边一方面噶野
你都会好似要即刻确认一下咁
我话你把声好听呢
你即刻讲野比自己听……
我话你脸
你即刻照个镜……
如果我话好喜欢你的性格
点算?
哈哈
得啦我唔讲啦。

点解我会感觉咁压抑噶...

你唔会睇到我同你讲噶野了
don't be afraid.』

将纸折起
收好。



Re:letter1
『唔知係唔係
当有需要接近一类事物噶时候
就必须无可避免鄙视另外噶事
就好似玩游戏组队噶时候
够人开始玩了,就鄙视再想加入黎阻住晒噶人

一个人唔想其他人接近可以理解
但如果几个人唔想其他人接近
係咪有d衰呢

如果有人见到
觉得好羡慕
然后一个係度伤心
会唔会好可怜?

点解我会无端端烦呢d野
唉..

我唔想自己好似一无事就会唔开心
我係咪已经无得救啦?

我讨厌你话钟意我噶野
我把声唔好听
唱歌同讲野都唔好
我唔好睇

我……
算啦,你无话钟意我性格
我连自己性格都唔钟意
你满意未?

你永远都唔会睇到。
that's all.

将纸折好
点火,销毁。
  评论这张
 
阅读(120)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018