登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Depressing

这么穷 那么累

 
 
 

日志

 
 

  

2013-09-20 08:30:09|  分类: 完美风暴 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
『你可能睇唔到呢条线
但我依家就要剪断佢』

唔知似猪仔定狗仔
缓和下气氛……
剪 - Chuuei - Depressing
 
drama 
“你点解係呢度噶?”
“遮我又唔可以係度啦。”
“……唔係。”
“依家点?”
“我唔知点。你自己想点?”
“我都唔知。”
“唉…”
“唔准唉,我表演一样野你睇。”
“咩?”
“睇住。”假装有一条绳绑住左手,用右手假装捉住那条绳,在找绳的尽头。
“咩意思?”
“有条绳绑住我。”继续假装拔绳,绳的尽头,是对方的手。
“你话我绑住你?”无表情。
“呐,本来呢。我係认为你捉住一条绳,条绳绑住我。”
“then?”
“然后我发觉。可能,呢条绳噶另一边,你无捉住佢,而係,你只手都俾绑住。”
“咁又点?”假装望住那条线
“无论我哋隔得有几远,又或者,我哋噶心从来未接近过。呢条线,始终都会绑住我哋两个。”
“……”避开对方目光
“咁只会係一种折磨。所以,我啉到一个办法。”
“嗯?”
你可能睇唔到呢条线,但我依家就要剪断佢。剪断之后,我哋就以后都唔使理对方噶野。”摆出剪刀手势。
“咪住!”
“由佢啦。”合上剪刀手势,假装剪断了。
"咁你可以以后都唔理我啦?"
“表演完。”

完。

边有人开工买蛋糕食
仲要买两个
仲要有个係榴莲味……
剪 - Chuuei - Depressing

 机关饭堂,令你有投身公共事业的地方。。
剪 - Chuuei - Depressing
 
有人表演强迫症剪鸡翼
剪 - Chuuei - Depressing

……又真係齐齐整整噶…… 
剪 - Chuuei - Depressing
 
就係要全屏,换成全英设置界面都要全屏
10月有5公主,毕业开工储钱换部都好。如果同4公主一样咁抵就更好啦。
当然首先佢要同3公主差唔多咁好睇先考虑,嗯。
剪 - Chuuei - Depressing
 



无论几多小剧场和近况
都不能忘了骂几句。


不是所有人都合适去争取better me.
因为许多人的better me就没有了原来的me

更加不好听地表述
既然都跟了这么一个人了
何必艰苦努力为了别人不厌呢
如果 厌了 发生在 你还不错 的时候
你会不会强行 为自己找缺点
然后说 自己也有不足的地方
不怪别人呢。

倒不如一开始就食光饮光身体健康
不要在这边说要变成那张好看图片里的人那样
so that.
就算你以后觉得一样痛
起码过程没有太过强迫自己去努力

咁讲只为了
你偏要努力,偏要better me.
赌一把。
你咪当自己同个D人绑住佐咯
唔会有人话你无资格啦……


别装强迫症了
煎几只鸡翼试试
  评论这张
 
阅读(85)| 评论(7)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018